نمایش 1–12 از 15 نتیجه

نمایش 12

سبد گل با پول

۹۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف K

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل لاکچری

۱,۶۱۰,۰۰۰ تومان

سبد گل تشکر

۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل حرف R

۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

خرید گل برای بیمارستان ابن سینا

عیادت کردن یکی از کار های بسیار پر اهمیت برای ما انسان ها همیشه بوده است. عیادت کردن افراد بیمار در بیمارستان ها میتواند به آن ها امیدی دوباره برای زندگی دهد و میتواند راهی مطمئن برای شما باشد که بتوانید رابطه خوبی برقرار کنید. بیمارستان ابن سینا یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های ایران است و شما میتوانید برای مقاصد درمانی به این بیمارستان مراجعه کنید. یکی از بخش های مهم این

درباره بیمارستان ابن سینا

بیمارستان ابن سینا در تهران یکی از بیمارستان‌ های بزرگ و معتبر است که توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران بهره‌ برداری شده است. این بیمارستان در سال 1351 پی ریزی شد. هم اکنون این بیمارستان بیش از 400 تخت خواب در 18 بخش دارد.

بخش بین‌المللی این بیمارستان نیز خدمات بالینی را به بیماران بین‌المللی ارائه می‌کند. بیمارستان ابن سینا خدمات ویژه زیر تخصصی از قبیل پیوند کلیه، جراحی عروقی، جراحی صرع و… را ارائه می‌دهد و به عنوان مرکز ارجاع در کشور شناخته می‌شود. تعداد ماهیانه عمل‌های انجام شده در این بیمارستان تقریباً 1800 عمل است.

این بیمارستان در نزدیکی فلکه دوم صادقیه واقع شده است. به طور دقیق ادرس این بیمارستان:
تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار آیت الله کاشانی .

همچنین شماره تماس این بیمارستان : 02147909000

مزیت های خرید گل برای عیادت از مریض

گل ها به خاطر ذات طبیعی و زیبای خود همیشه از ارزش های بالایی برخوردار هستند. از گل ها میتوانید برای مناسبت های مختلف میتوان از آن ها استفاده کرد. بر خلاف باور افراد که فکر میکنند خرید گل یک کار برای افراد مرفه است و نباید ان را انجام دهند زیرا تهیه کردن گل یک کار بسیار گران بهاست اشتباه است. گل ها میتواند از هزینه های بسیار پایین بین ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان شروع شود و تا مبالغ بسیار بالا برود. شما با خرید از گل فروشی شادیچی میتوانید با حذف واسطه ها به طور مستقیم از وارد کنند گل و گیاه خرید کنید. اینکار باعث میشود تا هزینه های شما به خداقل برسد و شما بتوانید بهترین محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه کند.

سفارش گل برای عیادت؛ یک ایده خلاقانه

بسیاری از افراد در زمان عیادت کردن از مریض سعی دارند تا با هدیه دادن کمپوت و میوه و آب میوه سعی در بهبودی دوستان و نزدیکانشان داشته باشند؛ اما شما میتوانید با هدیه دادن چند شاخه گل میتوانید حال روحی آن فرد را بهبود ببخشید و سعی داشته باشید تا بیمار مورد نظرتان را از نظر روحی تقویت کنید. اینکار باعث میشود تا دوستتان بعد از بهبودی همیشه این کار شما را فراموش نکند.

انواع گل های مناسب برای بیمارستان ابن سینا

یک بحث بسیار مهم در زمان خرید گل برای افراد بیمار این است که باید سعی کنید تا گیاهانی تهیه کنید که بدون نیاز به نگهداری زیادی باشد. زیرا بعضی از بیماران به خاطر ناتوانی و مریضی نمیتوانند از آن ها مراقب و نگهداری کنند. همچنین باید سعی کنید که از گیاهانی برای هدیه استفاده کنید که حساسیت زا نباشند. بنابر این انتخاب گل و گیاه مناسب برای بیماران امر مهمی است و باید به آن توجه زیادی کرد. برخی از بهترین گل ها و گیاهان مناسب بیمارستان به شرح زیر میباشند.

  • سانسوریا سانسوریا پاکوتاه
  • زامیفولیا
  • نخل اریکا نخل شامادورا
  • آگلونما
  • لیندا
  • بنجامین
  • یوکا
  • گیاهان گلدار

گلفروشی های نزدیک بیمارستان ابن سینا

بیمارستان ابن سینا در منطقه ۵ تهران قرار دارد، همانطور که میدانید منطقه ۵ تهران جزو مناطق مرفه نشین تهران است. از این رو گلفروشی های بسیار خوبی در این محله قرار دارند که میتوان از آن ها برای خرید گل برای بیمارستان ابن سینا استفاده کنید. این سه گلفروشی نزدیک ترین گل فروشی ها به بیمارستان ابن سینای تهران هستند.

نام گلفروشی آدرس گلفروشی
گلفروشی سینا تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بین فردوس و اعتمادیان
گلفروشی آریا تهران،فردوس،بلوار آیت الله کاشانی رو به روی تقاتع نجف زاده
لوکس باکس تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

گلفروشی سینا

گلفروشی سینا یک گلفروشی خوب و معمولی نزدیک بیمارستان ابن سینا است. این گلفروشی به سبب نزدیکی به بیمارستان ابن سینا میتواند یکی از مقاصد خوب برای شما باشد. اگر شما هم قصد خرید گل دارید و در نزدیکی بیمارستان ابن سینا هستید و یا قراری در نزدیکی این بیمارستان دارید پیشنهاد میکنم که سری به این گلفروشی بزنید.

گلفروشی آریا

گلفروشی آریا یکی از گلفروشی های بسیار خوب در تهران است که انواع باکس گل و دسته گل را میتواند برای شما آماده کند. تخصص اصلی این گلفروشی گل آرایی ماشین عروس است ولی در زمینه های مختلف از جمله گل آرایی دسته گل و باکس گل هم فعالیت دارند. آدرس این گلفروشی :تهران، فردوس، بلوار آیت الله کاشانی رو به روی تقاطع نجف زاده

لوکس باکس

لوکس باکس در واقع یک فروشگاه فروش لوازم کادویی است. شما میتوانید از این فروشگاه انواع باکس گل ها و باکس های کادوئی را تهیه کنید. نکته مهم در مورد این فروشگاه تنوع محصولات آن است و شما میتوانید انواع محصولات را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نتیجه گیری

خرید گل برای بیمارستان ابن سینا میتواند یکی مقاصد مهم برای عیادت کردن از دوستان و بیمارانی است که در این بیمارستان بستری هستند. خرید گل از گلفروشی شادیچی میتواند مزیت های بسیار زیادی برای شما داشته باشد. شما میتوانید بدون دردسر و به راحتی از گلفروشی اینترنتی شادیچی انواع گل و گیاه را با قیمت مناسب تهیه کنید. از دیگر مزیت های گل فروشی ما ارسال رایگان و فوری محصولات است که شما بدون نگرانی میتوانید از هر جا برای بیمارستان ابن سینا گل تهیه کنید.