نمایش 1–12 از 59 نتیجه

نمایش 12

گل فروشی ونک

ونک یک محله زیبا و معروف در شمال تهران است. این محله‌ از محله های گران‌ قیمت و خوش آب‌وهوای شهر تهران است. افرادی که در ونک زندگی میکنند، دارای سطح رفاهی و اقتصادی بالایی هستند. در این محله گل فروشی های زیادی دیده میشود. به شکلی که حتی شاید باعث تعجب شود. مگر ساکنین این محله چقدر گل مصرف میکنند. خرید گل فرای افراد ساکن در محله ونک یک خرید عادی و روز مره است. همین موضوع باعث شده تا گل فروشی های لوکس و خاصی در این محله حضور پیدا کند. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی شادیچی قصد داریم تا بهترین گل فروشی های سمت ونک را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با گل فروشی های ونک

ونک یا بهتره بگوییم خیابان ونک یا میدان ونک یکی از خیابان های است که حداقل هر تهرانی یک بار به آن سفر کرده دست کم یک بار اسم آن را شنیده است. این منطقه یکی از پر تردد ترین محله های منطقه 3 تهران میباشد؛ در ادامه بیشتر با این محله آشنا میشویم.

شاید باور نکنید، ونکی که امروز مشاهده میکنید طی صد سال گذشته به چیزی که الان هست تبدیل شده. در زمان قاجار ونک یکی از روستا های مجاور تهران به نام دِه وَنَک نام داشت و یکی از محله های بسیار خوش آب و هوای تهران بوده است.

گل فروشی ونک

گل فروشی ونک

در حال حاضر این محله به دلیل مرکز خرید های بسیار بزرگ مانند مرکز خرید آفتاب، مرکز خرید گاندی است. مرکز خرید پایتخت یکی از بزرگترین مراکز خرید تجهیزات کامپیوتری تهران اشاره کرد.

همچنین این محله به دلیل دسترسی مناسب از طریق اتوبان‌های حقّانی، همت، کردستان و چمران به یکی از بهترین مکان ها برای قرار ملاقات ها است. قالبا ترافیک این محله از دیگر محله های منطقه یک تهران بیشتر است. اما شما میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی در این محله استفاده کنید.

در این محله گل فروشی های زیادی وجود دارد اما ما برای انتخاب بهترین گل فروشی نکاتی از قبیل قیمت، کیفیت و تنوع محصولات را در نظر گرفته و میتوان بهترین گل فروشی های ونک تهران را نام ببریم.

نام گل فروشی

آدرس گل فروشی

سوپر گل یاس خیابان شیخ بهایی، میدان شیخ بهایی، خیابان ده ونک، خیابان اوستا، پلاک31
گلسرای امینی میدان ونک، خیابان ونک، خیابان کار‌و تجارت، پلاک 1
گل فروشی گلریز میدان ونک، خیابان ملاصدرا، قبل از کردستان، پلاک 33

سوپر گل یاس؛ گل فروشی نام دار در خیابان شیخ بهایی

سوپر گل یاس از معروف‌ترین گلفروشی‌های ونک به شمار می‌رود. این گلفروشی واقع در خیابان شیخ بهایی، میدان شیخ بهایی، خیابان ده ونک، خیابان اوستا، پلاک31 قرار دارد. این گل فروشی انواع تاج گل و باکس گل ها را به صورت تخصصی تولید و به فروش میرساند.

سوپر گل یاس به این علت در نزدیکی به میدان شیخ بهایی فروش بالایی دارد و تمام محصولات خود را همیشه روز و تازه هستند.

گلسرای امینی

گل سرای امینی از بهترین گلفروشی‌ها برای خرید گل در محله ونک است. در این گل فروشی خیلی سخت میشود که یک محصول را دوبار ببینید. تنوعی که این گل فروشی در محصولات خود دارد زبان زد خاص و عام است. این گل فروشی به صورت تخصصی در حوضه گل آرایی مراسم و ماشین عروس فعالیت دارد.

اگر دوست دارید تا برای مراسم خود سفارش گل آرایی دهید سری به این گل فروشی بزنید. آدرس این گل فروشی خیابان ونک، خیابان کار و تجارت، پلاک یک است.

مرکز خرید ونک، رستوران ایلیا و و کافه رستوران پانتون از مکان‌هایی هستند که در نزدیکی این گل فروشی قرار دارد و شما میتوانید برای قرار ملاقات های خود از گل اینفروشی گل تهیه کنید.

گل فروشی گلریز

گل فروشی گلریز،  یک گل‌فروشی معروف در محله در ونک تهران است. این گل فروشی امکان خرید فوری را برای مشتریان فراهم کرده اگر شما عجله زیادی دارید و یا میخواهید که سریع و بدون معطلی سفارش خود را تحویل بگیرید این گل فروشی بهترین پیشنهاد برای شماست . آدرس این گل فروشی: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، قبل از کردستان، پلاک 33 است.

گل فروشی شادیچی؛ بهرتین راه برای خرید گل در ونک

همانطور که گفتیم محله ونک یکی از مناطق مرفه نشین تهران است. در این محله گل فروشی های زیادی وجود دارد. اما با توجه به ترافیک بالا این محله به شما پیشنهاد میشود تا با خرید گل به صورت آنلاین راحتی را برای خود فراهم کنید. سفارش غیر حضوری گل در ونک یکی از راحت ترین راه های برای خرید گل است..

گل فروشی شادیچی با افتخار یکی از برترین گل فروشی های آنلاین ایران است که طی سالیانی که خدمات خود را عرضه کرده است. توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. در هنگام خرید آنلاین و غیر حضوری از گل فروشی شادیچی شما مزایای زیادی را دریافت میکنید. شما میتوانید انواع باکس، تاج و سبد گل را در اسرع وقت و با ارسال رایگان و با خیال راخت از گل فروشی شادیچی تهیه کنید.