نمایش 1–12 از 20 نتیجه

نمایش 12

سطل گل تولد آبی

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل آبشاری

۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان

گل فروشی شهرک غرب

شهرک غرب یکی از محله های شمال غرب تهران است که در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای خوب، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به بزرگراه‌های شهر، به یکی از گران قیمت‌ ترین مناطق تهران تبدیل شده‌ است. در این منطقه رستوران ها، پارک ها و اماکن فرهنگی زیادی وجود دارد که برای گذاشتن قرار های دوستانه و یا رسمی مناسب است. یکی از چیز های که مورد توجه افراد زیادی است، گل فروشی های این منطقه است. این محله دارای گل فروشی های لوکس و مدرن بسیاری است. در این مطلب که از فروشگاه اینترنتی شادیچی جمع آوری شده به بهترین گل فروشی های شهرک غرب یا شهرک قدس میپردازیم.

آشنایی با گل فروشی ها محله شهرک غرب

سال 1340 گروهی از مهندسان آمریکایی روستایی خوش آب و هوا به نام خوردین را برای سکونت برگزیدند. این افراد برای شهر سازی مدرن امروزی آن منطقه و راحتی خود در ایران اقدام به ساخت شهر در مجاورت تهران کردند. شهرسازی مطابق با مدل های آمریکایی بود به همین دلیل این مکان بعد ها به نام شهرک غرب معرفی شد.

در حال حاظر این محله از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران این محله از شمال به سعادت آباد و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود. پس از پیروزی انقلاب، این منطقه به شهرک قدس تغییر نام یافت. بلوار های اصلی این محله بلوار دادمان، بلوار ایوانک، بلوار پاک نژاد و بلوار خوردین است.

نام گل فروشی

آدرس گل فروشی

گل‌فروشی آمازون شهرک غرب، خیابان ایران زمین، نبش کوچه دوم
گلفروشی دریا بلوار دریا، بلوار فرحزادی  خیابان 21 متری گل‌ها
گل‌فروشی ایده بلوار شهید دادمان، نرسیده به خروجی یادگار امام، پلاک ۱۸۵
گل فروشی سام کافه تهران، بلوار ایوانک شرقی، خیابان سیمای ایران

گل فروشی آمازون

گل فروشی آمازون یکی از بهترین گل فروشی های تهران است شما در این گل فروشی انواع باکس و سبد گل لاکچری در خدمت شماست. یکی از مزایای این مجموعه امکان خرید آنلاین و ارسال رایگان در محدوده است. این گل فروشی با توجه به سابقه کم توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب نماید اگر قصد خرید گل در خیابان ایران زمین را دارید بهتر است سری به این گل فروشی بزنید.

گل فروشی در شهرک غرب

گل فروشی شهرک غرب

گلفروشی دریا؛ دریایی از  گل و گیاه

اگر به دنبال گل خاص و کمیابی هستید و نمیتوانید آن را در گل فروشی های معمولی و سطح پایین پیدا کنید بهترین مکان برای شما گل فروشی دریاست. این گل فروشی همانطور که از اسمش پیداست انواع گل ها شاخه بریده، انواع گیاهان آپارتمانی و گل های رز را در اختیار دارد. شما میتوانید برای خرید از این گل فروشی به آدرس خیابان 21 متری گل‌ها ، نبش بلوار دریا در امتداد بلوار فرحزادی مراجعه کنید.

گل‌فروشی ایده

اگر از گل های رایج و کسل کننده بازار خسته شدید یا دست دارید تا یک هدیه خاص  و جدید برای مراسمی که در پیش دارید تهیه کنید بهتان پیشنهاد میدهم یک سری به این گل فروشی زیبا بزنید. این گلفروشی با در اختیار داشتن گل آراهای خلاق، هر روز مدل های جدیدی وارد بازار میکنند. اکثر گل فروشی های معمولی تهران مدل های خود را از این گل فروشی الگو برداری میکنند.

گل فروشی شادیچی بهترین گل فروشی آنلاین در شهرک غرب

روش‌های مختلفی برای خرید گل وجود دارند. اما در مواقعی شما نمی‌توانید از منزل خود بیرون بروید یا دوست ندارید که وقت خود را در هوای آلوده تهران سپری کنید. در این مواقع چه کار میکنید؟ در این موقع بهترین پیشنهاد به شما خرید آنلاین و اینترنتی از گل فروشی شادیچی است، شما میتوانید هر نوع محصولی برای هر مناسبتی که در نظر دارید را در گل فروشی شادیچی پیداکنید.