نمایش 1–12 از 104 نتیجه

نمایش 12

سبد گل با پول

۹۵۰,۰۰۰ تومان

باکس گل قلبی ژیپسوفیلا

۹۵۰,۰۰۰ تومان

خرید گل در کرج

خرید گل یکی از لذت بخش ترین کار ها است. اما پیدا کردن گل فروشی خوب در کرج کار سختی است. در این مطلب میخواهیم به مکان های اصلی که بورس گل فروشی های کرج است بپردازیم.

بهترین گل فروشی در کرج

گل فروشی های زیادی در کرج حضور دارند، اما کمتر گل فروشی مانند گل فروشی شادیچی در کرج است و میتوان به صورت آنلاین و انترنتی از آن گل خرید کرید. یکی از مزایا خرید گل از گل فروشی شادیچی شعبه کرج امکان ارسال رایگان به سراسر کرج است.

همچنین میتوانید تنوع بینظیر و بسیار بالایی از محصولات را در وب سایت شادیچی یافت کنید. در گل فروشی شادیچی امکان ارسال انواع تاج گل به بهشت سکینه و تمام مساجد کرج وجود دارد. تمامی محصولات با ماشین مخصوص حمل گل تحویل مشتری میشود تا گل مورد نظر کمترین آسیب را در طی مسیر ببیند.

بورس گل در کرج

در هر شهر بزرگی گل فروشی های بسیار زیادی وجود دارد. در شهر کرج هم مانند شهر های بزرگی مثل تهران، مشهد و اصفهان چند بورس گل فروشی بسیار بزرگ وجود دارد. معروف ترین بورس و بازار گل فروشی های کرج عبارت اند از :

بازار دائمی گل و گیاه صدف کرج، خیابان تشکر، نرسیده به فردوسی
بازار گل کرج بین بلوار یادگار امام و میدان مصطفی خمینی بازار گل کرج
بازار گل محمد شهر کرج محمدشهر، مشکین دشت، انتهای خیابان جلال لو، میدان زیبادشت

گل فروشی شادیچی؛ خرید آنلاین گل در کرج

شاید شما هم به دلایل مختلفی وقت کافی برای خرید گل به صورت حضوری در کرج را ندارید یا نمی توانید به دلیل مریضی بیرون از خانه بروید. یکی از بهترین راه های خرید گل، خرید گل به صورت آنلاین از گل فروشی شادیچی است. شما با خرید از گل فروشی لذت خرید راحت را میتوانید تجربه کنید. گل فروشی شادیچی امکان ارسال به در هر کجای شهر کرج از عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، حصارک، گوهردشت را دارد.