نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 12

گل برای چهلم

گل برای چهلم، مرهمی برای درد گذشت چهل روز از روز از دست دادن عزیزی است. خرید گل چهلم گزینه‌ای مناسب برای عرض تسلیت است.  اکثر افراد در چنین زمانی سعی می‌کنند هر طوری که شده به نزدیکان خود، فوت عزیزشان را تسلیت بگویند. ارسال گل برای مراسم چهلم در چنین مواقعی به کمک شما عزیزان می‌آید.

بهترین کار برای تسلای دل داغدار عزیزانتون خرید و ارسال گل میباشد.ممکن است با توجه به حال و احوال ناخوشی که به دلیل مرحوم شدن بستگان خود دارید نتوانید برای خرید گل به فروشگاه های گل بروید به همین دلیل ما اینجا هستیم تا در سفارش آنلاین در اینطور موارد به شما کمک کنیم.

ویژگی های گل برای مراسم چهلم

از گل‌های طبیعی استفاده شده باشد رنگ گل سفید و کرم باشد
گل‌ها ماندگاری زیادی داشته باشند نماد گل‌های به کار رفته نشان ابراز همدردی باشد
متن مناسب چهلم روی گل نصب گردد چینش گلها منظم و متقارن باشد

گل مناسب مراسم چهلم

یکی از ویژگی‌های بارز گل مناسب برای مراسم چهلم طبیعی بودن آن است.ممکن است برای بسیاری از مراسمات شادی مثل عروسی و جشن نامزدی یا عقد گل مصنوعی استفاده شود، اما برای مراسم چهلم حتما از گل‌های طبیعی استفاده کنید. دلیل آن هم واضح است که گل‌های مراسمات شادی مثل عروسی را ممکن است افراد به عنوان یادگاری نگه دارند. اما در مراسم چهلم این‌طور نیست و معمولا بعد از یک هفته الی ده روز گل‌های مراسم را کنار می گذارند. یکی دیگر از دلایل طبیعی بودن گل مراسم چهلم این است که گل های طبیعی جلوه و ظرافت خاصی دارند و زیبایی بیشتری به مجلس می بخشند.

گل برای چهلم با داوودی

گل برای چهلم

مناسب ترین گل ها برای مراسم چهلم شامل :

  • گل گلایول
  • گل داوودی
  • گل آنتریوم
  • گل میخک
  • گل مریم

که هر کدام معنا و مفهوم خاصی دارند و ما در اینجا به توضیح آن میپردازیم تا شما به راحتی بتوانید گل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گل گلایول:

گل گلایول گلی است که اغلب در رنگ های سفید، صورتی پررنگ، یاسی،نارنجی، آبی و حتی سبز یافت می شوند.
گل گلایول را میتوان در گلدان آب، گلدان خاک، باغچه، شاخه‌ای و حتی در دسته گل نگهداری کرد. گل گلایل همچنین یادآوری خاطرات نیز است.

گل داوودی:

معمولا در مراسم چهلم از گل داوودی سفید استفاده میشود و باعث ارامش و دلداری به خانواده ی داغدار میشود.

گل آنتریوم:

گل آنتوریوم به دلیل زیبایی خاصی که دارد در بیشتر گل‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. بطور کلی گل آنتریوم نماد شادی است و برای کاهش دادن غم خانواده ی متوفی در گل های مناسب ترحیم استفاده میشود. قیمت این گل به دلیل خارجی بودنش نبست به گل‌های دیگر، کمی بالاتر است.

گل میخک:

از دیگر گل‌هایی که در تاج گل برای مراسم چهلم استفاده می‌شود و نزد مسیحیان نیز محبوب و معروف است گل میخک است. مسیحیان از این گل بر روی تابوت‌ متوفی نیز استفاده می‌کنند. گل میخک با ماندگاری بالا در اکثر گل های ترحیم مورد استفاده قرار میگیرد.

گل مریم:

گل مریم به دلیل عطر خوشایندی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از گل هایی است که نیاز به نگهداری خاصی ندارد به همین دلیل انتحاب خوبی برای چیدمان و ترکیب با گل های دیگر است.