نمایش دادن همه 11 نتیجه

نمایش 12

سبد گل تبریک

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

سبدگل برای عرض تسلیت

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

سبد گل لیلیوم

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

باکس گل رز مشکی

۴,۴۵۰,۰۰۰ تومان

تاج گل تبریک نمایشگاه

۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان

تاج گل لاکچری

۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

بیمارستان نور افشار یکی از بیمارستان های تخصصی تهران است که در سال ۹۲ دوباره بازسازی شد. این بیمارستان یکی از بیمارستان های بزرگ منطقه ۱ است و فضایی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر را در اختیار دارد. همه روزه بیماران زیادی برای مقاصد درمانی به این بیمارستان می آیند. یکی از کار های بسیار خداپسندانه و خوب عیادت از بیمار است. حتی در ادیان مختلف بار ها به عیادت کردن از بیمار تاکید شده است.

یکی از چیزهای بسیار مناسب که در زمان عیادت از بیمار میتوانید همراه خود ببرید گل است. گل ها نه تنها یک هدیه زیبا هستند بلکه باعث ایجاد انرژی مثبت و حس خوب در بین افراد میشوند. اینکار باعث میشود که بیمار با انرژی مثبتی که دریافت میکند زود تر سلامتی خود را به دست بیاورد. در ادامه به نقد و بررسی گلفروشی نزدیک بیمارستان نورافشار تهران میپردازیم.

گلفروشی های نزدیک بیمارستان نور افشار

بیمارستان نور افشار یکی از مقاصد درمانی مهم برای افراد مرفه ایرانی و یکی از قطب های پزشکی مهم در ایران است. در نزدیکی این بیمارستان گلفروشی های بسیاری قرار دارد اما انتخاب گلفروشی مناسب کار بسیار دشتواری است. شما میتوانید با انتخاب گلفروشی مناسب در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

خرید اینترنتی گل برای بیمارستان نور افشار

یکی از راه های خرید گل، خرید اینترنتی گل است. معمولا برای پیدا کردن گلفروشی که هم منصف باشد و هم کیفیت کوبی داشته باشد و هم تنوع زیادی داشته باشد باید ساعت ها زمان صرف کنید. اما شما میتوانید با خرید گل از گل فروشی اینترنتی و آنلاین شادیچی همه این موارد را در کنار هم در اختیار داشته باشید.  همچنین شما در کنار این موارد مزایا دیگری هم دریافت میکنید؛ برای مثال میتوانیم به ارسال رایگان و تحویل فوری سفارشات زیر 2 ساعت اشاره کنیم.

یکی از نکات بسیار مهم گلفروشی شادیچی این است که، شادیچی انواع مدل های انحصاری سبد گل و دسته گل را دارد. شاید شما از هدیه دادن دسته گل های تکراری و کسل کننده خسته شدید و شاید کسی که میخواهید برای آن گل تهیه کنید شخص مهمی برای شما است و میخواهید یک سبد گل یا باکس گل خاص برای او تهیه کنید. گل فروشی شادیچی شما را در این مسیر به خوبی همراهی میکند. شما میتوانید با خرید از گل فروشی آنلاین شادیچی راحتی را برای خود فراهم کنید.

نام گلفروشی آدرس گلفروشی
گل فروشی وشه زعفرانیه، خیابان فلاحی، مقدس اردبیلی، پ 14
گلفروشی فلاورلند نیاوران خیابان شفیعی، نبش کوچه سالاری
گل فروشی شکوفا کاشانک، خیابان پورابتهاج، نبش خیابان مهدی زاده، روبروی سوپرگوشت سهرابی
گلخانه بیلوبا نیاوران، خیابان فیضیه، قبل از پارک جمشیدیه، روبروی کوچه سی ام

گل فروشیی وشه

اگر در بیمارستان نور افشار قصد بازدید از کسی را دارید که تازه زایمان کرده پیشنهاد میدهم که سری به گلفروشی وشه بزنید این گلفروشی به صورت تخصصی بر روی باکس گل و سبد گل های مخصوص تولد فعالیت دارد. همچنین این مجموعه به صورت تخصصی تهیه انواع کیک را هم انجام میدهد. شما میتوانید از این گل فروشی تمامی نیاز هایی که از گل گلفروشی خوب را دارید براورده کنید. اینگلفروشی از نظر قیمتی محصولات بسیار گران و لوکسی دارد . همچینین برای سفارش گل به این گلفروشی حداقل باید از یک روز قبل اقدام کنید. آدرس این گلفروشی زعفرانیه، خیابان فلاحی، مقدس اردبیلی، پ 14 میباشد.

گلفروشی فلاورلند نیاوران

فلاورلند نیاوران یک گل فروشی معروف در منطقه نیاوران تهران است. این گل فروشی در خیابان سالاری واقع شده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی، در نزدیکی مراکز مهمی نظیر بیمارستان نور افشار است. این گلفروشی میتواند تمام نیاز های شما را برای تهیه انواع گل گیاه براورده کند. شما میتوانید در این گلفروشی انواع باکس گل، سبد گل، دسته گل و تاج گل را تهیه کنید. نکته مهم این گلفروشی کارشناسان با انگیزه و خوب این مجموعه است که میتوانند در تهیه انواع گل گیاه به شما راهنمایی کنند.

جمع بندی

خرید گل یکی از لذت بخش ترین کار هایی است که شما میتوانید انجام بدهید. با پیشرفت اینترنت و کمبود زمان و طولانی شدن مسافت ها میتوانید انواع گل را به صورت اینترنتی تهیه کنید. گلفروشی اینترنتی شادیچی یکی از بهترین گلفروشی اینترنتی تهران است که شما میتوانید انواع تاج گل، سبد گل، باکس گل و دسته گل را با قیمت مناسب تهیه کنید.