نمایش دادن همه 9 نتیجه

نمایش 12

گل برای بیمارستان مسیح دانشوری

بیمارستان مسیح دانشوری در شمالی ترین منطقه تهران قرار دارد. این بیمارستان در سال 1280 شمسی به دستور مظفر الدین شاه ساخته شد. این بیمارستان مخصوص بیماران ریوی و کسانی که سل دارند هست. این بیمارستان بار ها مورد بازسازی قرار گرفته است و سر انجام در سال ۱۳۷۷ مرکز تحقیقات و بیمارستان تحت عنوان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سل و بیماری‌های ریوی مسیح دانشوری تبدیل شد. یکی از کار بسیار نیک و خدا پسندانه، عیادت از بیماران است. شما میتوانید در هنگام عیادت از بیماران گل تهیه کنید. با ما در ادامه همراه باشید قصد دارید تا نزدیک ترین گلفروشی های بیماستان مسیح دانشوری را به شما معرفی کنیم.

گلفروشی نزدیک بیمارستان مسیح دانشودری

بیمارستان مسیح دانشوری در شمالی ترین محله تهران یعنی محله داراباد واقع شده. این بیمارستان نزدیک دو گلفروشی میباشد که کیفیت مطلوبی دارد. نام این گل فروشی ها، گل اقدسیه حسینی و فروشگاه گل و گیاه خنجر سیاه میباشد. این دو گلفروشی جزو بهترین گلفروشی های منطقه یک تهران هستند.

نام گلفروشی آدرس گلفروشی 📍
فروشگاه گل و گیاه خنجر سیاه داراباد، خ موحد دانش،خ سباری،خ شهید محبی،پ ۱۳۱
گل اقدسیه حسینی اقدسیه، بلوار اوشان، خیابان پیروز شفیعی، خیابان رضوان، روبروی طاق کسری پلاک 38

خرید اینترنتی گل برای عیادت در بیمارستان مسیح دانشودری

گل یکی از بهترین وسیه ها برای بردن برای عیادت از بیماران هست. گل ها میتوانند انرژی مثبت زیادی به بیماران دهند و باعث بهبودی آن ها شوند. شما میتوانید برای خرید گل به گل فروشی اینترنتی شادیچی مراجعه کنید. در گل فروشی شادیچی انواع سبد گل، باکس گل و دسته گل های مخصوص عیادت وجود دارد. شاید فکر کنید که دسته گل های عیادت فرقی با دسته گل های معمولی ندارند اما کاملا در اشتباهید. در دسته گل های مخصوص عیادت از بیماران، مخصوصا بیماران مبتلا به سل و بیماری های ریوی از گلهایی استفاده میشوند که باعث ایجاد حساسیت نشود. این نکته نکته بسیار مهمی است که در هنگام خرید گل برای عیادت مریض در بیمارستان مسیح دانشوری باید به آن دقت کنید.

گل لیسیانتوس؛ ضد حساسیت و آلرژی

اکثر گل ها به دلیل ذات طبیعی که عطرآگین هستند باعث ایجاد حساسیت و آلرژی میشوند. اما شما میتوانید برای این که به دیدار افراد با مریضی های ریوی برید از گل لیسیانتوس استفاده کنید. این گل یکی از بهترین هایی است که میتوانید در این مکان و برای این افراد استفاده کنید.

جمع بندی

اگر شما هم قصد خرید گل در منطقه یک تهران را دارید و یا دوست دارید که برای شخصی در بیمارستان مسیح دانشوری گل تهیه کنید و آن را هدیه کنید میتوانید از وب سایت شادیچی تمام نیاز های خود را بر طرف کنید. شما میتوانید از گلفروشی شادیچی نسبت به میزان هزینه و سلیقه خود از میان انبوهی از محصولات یک هدیه زیبا تهیه کنید و به صورت رایگان به هر نقطه تهران از جمله بیمارستان مسیح دانشوری ارسال کنید.