نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 12

گل برای بیمارستان لبافی نژاد

این بیمارستان جز بهترین و قدیمی ترین بیمارستان های تهران است که در خیابان پاسداران، بوستان نهم، تقاطع پایدارفرد واقع شده است. این بیمارستان در سال 1360 تاسیس گردیده که با شرایط سخت جنگ توانست با با دانش پزشکان و پرستاران و به روز ترین تجهیزات پزشکی توسعه چشمگیری داشته باشد. این بیمارستان در مورد خدمات تخصصی و درمانی متنوع ترین و پیشرفته ترین خدمات را ارائه می دهد. هم چنین این بیمارستان در حوزه ی آموزش هم از بهترین اساتید دانشگاه، فلوشیپ، کارورز و کار آموز نیز بهره مند است و سالانه تعداد زیادی دانشجو دریافت می کنند.

بیمارستان لبافی نژاد، با ظرفیت 312 تخت بستری و حداقل 800 نیروی انسانی در حال فعالیت می باشد. خدمات این بیمارستان میتوان به جراحی عمومی، غدد، ریه، رادیولوژی لیزیک، سنگ شکن، آزمایشگاه، داروخانه، چشم ، نوار فلب و همینطور تست ورزش اشاره کرد. با معرفی این بیمارستان برای شما عزیزان قصد داریم برای خرید گل برای بیمارستان لبافی نژاد راهنمایی کنیم.

شماره تماس و زمان ملاقات

شما عزیزان میتوانید برای ارتباط با این بیمارستان و رزرو نوبت و هم چنین پیگیری حال مریض با شماره ی 02123601 تماس بگیرید.

ساعات ملاقات این بیمارستان همه روزه از ساعت 14 الی 16 است و هم چنین ملاقات در بخش پیوند و بخش های ویژه از طریق پنجره های موجود در بالکن بخش و به صورت تک نفره امکان پذیر است.

خرید گل برای عیادت در بیمارستان لبافی نژاد

خرید گل برای عیادت مریض یکی از بهترین گزینه ها میتواند باشد شما عزیزان می توانید برای بیماران خود که در بیمارستان لبافی نژاد بستری هستند برای بهتر شدن حس و حال بیمار گل ببرید. با سفارش و خرید گل از گل فروشی شادیچی می توانید یک دسته گل یا باکس گل و یا سبد گل عالی و قیمت مناسب تهیه کنید. از مزایای خرید از گلفروشی شادیچی این است که شما بدون اینکه در شلوغی و ترافیک خیابان ها به دنبال گلفروشی بگردید مجموعه ما با ارسال فوری و رایگان در بیمارستان لبافی نژاد گل مورد نظر شما را تخویل دهد. از دیگر مزایای خرید از شادیچی تضمین کیفیت و قیمت است و همینطور تنوع زیاد در محصولات که شما برای تولد نوزاد خود هم می توانید به ما سفارش دهید.در ادامه همراه ما باشید تا بهترین گلفروشی های نزدیک بیمارستان لبافی نژاد را با هم بررسی کنیم.

نام گلفروشی آدرس گلفروشی
گل فروشی گلاله پاسداران،میدان هروی ، خیابان ساقدوش، نبش کوچه شاهین
گلفروشی کلاه فرنگی خ ساقدوش، بين بوستان ششم و هفتم
گلستان شاهرخی پاسداران، بوستان دو خ فرخی یزدی، نبش کوچه طاهری
گلفروشی سیکاس تهران،دروس،خیابان کماسایی،نبش کوچه ثروتی

گل فروشی نزدیک بیمارستان لبافی نژاد

گل فروشی های معروف و خوب در محله سعادت آباد و دروس زیاد است. در این محله خانواده های مرفحه تران زندگی میکنند و خرید گل یکی از خرید های روزانه و عادی آن ها میباشد. طی بررسی های فروشگاه آنلاین شادیچی توانسته ایم چهارتا از معروف ترین و نزدیک ترین گلفروشی ها نزدیگ بیمارستان لبافی نژاد را برای شما لیست کنیم. گل فروشی گلاله،گلفروشی کلاه فرنگی، گلستان شاهرخی، گلفروشی سیکاس، این گل فروشی همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

گلفروشی سیکاس

گلفروشی سیکاس یکی از معروف ترین گلفروشی های تهران میباشد و برای تهیه انواع گل و گیاه خانگی یا گل و گیاه تزئینی مناسب است. همچنین این گلفروشی امکان خرید غیر حضوری را دارد و شما میتوانید انواع گل و گیاه را برای بیمارستان لبافی نژاد بدون اینکه خودتان به بیمارستان بروید تهیه کنید. ادرس این گلفروشی : تهران،دروس،خیابان کماسایی،نبش کوچه ثروتی میباشد. این گلفروشی از ساعت 9 صبح الی 10 شب باز میباشد و اماده خدمات رسانی به شماست.

گلفروشی گلستان شاهرخی

گلفروشی شاهرخی را میتوان یک هایپر گل دانست شما در این فروشگاه انواع گیاهان فصلی و انواع سبد گل، باکس گل دسته گل و تاج گل را باقیمت مناسب تهیه کنید. این گلفروشی نسبت به رقیبان گل فروش خود در این منطقه از قیمت مناسب تری برخوردار است. این گلفروشی نزدیک به بیمارستان لبافی نژاد است و میتوانید حتی پیاده تا آنجا بروید.

گل فروشی گلاله

گل فروشی گلاله یکی از گلفروشی های باسابقه و قدیمی در محله پاسداران میباشد و قدمت بیش از 25 سال را دارد. این گلفروشی با سابقه توانسته طی این سال ها با استفاده از تجربه خود و بازخورد مشتریان انواع تاج گل ، سبد گل، باکس گل، جام گل و ده ها محصول انحصاری تولید کند که میتوانید فقط در آنجا پیدا کنید. ادرس این گلفروشی : پاسداران،میدان هروی ، خیابان ساقدوش، نبش کوچه شاهین میباشد.