نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 12

گل بیمارستان رسول اکرم

بیمارستان رسول اکرم از جمله بزرگ ترین بیمارستان های غرب تهران است. این بیمارستان در محله ستارخان قرار دارد. این بیمارستان از زمان قبل از انقلاب فعال بوده در حال حاضر این بیمارستان بیش از 600 تخت خواب دارد. در این بیمارستان تمام حوضه های درمانی به شما خدمات داده میشود. آدرس این بیمارستان ستارخان ، خیابان نیایش ، نبش خیابان منصوری ، بیمارستان حضرت رسول اکرم میباشد.

شاید یکی از بستگان یا نزدیکان شما در این بیمارستان بستریاست و شما قصد دارد تا یک هدیه خوب برای او تهیه کنید و به عیادت او بروید.

خرید گل برای بیمارستان رسول اکرم

گل یکی از بهترین هدیه هایی است که شما میتوانید برای ملاقات و مناسبت های مختلف استفاده کنید. همچنین گلها یکی از بهترین هدیه هایی که در زمان عیادت از بیمار که در بیمارستان رسول اکرم است میتوانید تهیه کنید. گل ها باعث ایجاد انرژی مثبت در فرد میشوند و میتواند در بهبودی او تاثیر زیادی داشته باشد.

یکی از بهترین گل فروش های نزدیک به بیمارستان رسول اکرم گل فروشی شادیچی است. شما میتوانید با مراجعه به گل فروشی شادیچی گلستانی از انواع گل های مختلف را در بسته بندی های متفاوت خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن به دسته مشتری برسانید.

شما با خرید از گلفروشی شادیچی هر محصولی را که دوست دارید با ارسال رایگان تحویل میگیرید. قیمت مناسب و ارزان از نکات بسیار مهم گلفروشی شادیچی است که باعث ایجاد رقابت بین گلفروشب شادچی و سایر گلفروشی های بازار میشود.

گلفروشی شادیچی بهترین گلفروشی در محله اهای ستارخان، باقر خان، حبیب الله، شادمان، دریانو و… امکان ارسال رایگان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده تا بتوانید به راحتی و به سرعت محصول سفارشی شما را ارسال کرده و به شما تحویل دهیم.

خرید گل از گلفروشی های نزدیک بیمارستان رسول اکرم

گلفروشی هایی که در نزدیکی بیمارستان رسول اکرم تهران قرار دارند همگی جزو گلفروشی های خوب و منصف تهران هستند و میتوانید از انها برای تهیه گل برای عیادت از بیمار یا هدیه به کارد درمانی استفاده کنید. از این رو میتوانید به گلفروشی های

نام گل فروشی آدرس گلفروشی
گلستان مریم شهرآرا،خیابان ستارخان، جنب فروشگاه کروش
سرای گل شهر آرا شهر آرا خیابان ستارخان، خ آبشوری
گل فروشی سیلن گل ستارخان، روبه روی خیابان نیایش
گل فروشی شهر گل خیابان ستارخان، نرسیده به سه راه تهران ویلا، رو به خیابان حبیب اللهی؛ بعد از خ تاکستان؛ پلاک ۳۶۵

مراجعه کنید.

گلستان مریم؛ نزدیک بیمارستان رسول اکرم

گلستان مریم را میتوان یک گلفروشی عالی در محله شهر ارا دانست. این گلفروشی انواع دسته گل، سبد و باکس گل را با قیمت های بسیار مناسب و ارزانی روانه بازار میکند و همیشه این گلفروشی به قدری شلوغ است که باید برای سفارش محصول به آن حداقل از یک روز قبل اینکار را انجام دهید. این گلفروشی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 20 شب دایر میباشد و شما میتوانید به این گلفروشی از طریق ادرس :خیابان شهر شهرآرا، بعد از فروشگاه کوروش مراجعه نمایید.

سرای گل شهر آرا

از دیگر گلفروشی های بسیار خوب نزدیک بیمارستان رسول اکرم تهارن میتوان به گلفروشی شهر آرا اشاره کرد. این گلفروشی یکی از گلفروشی های بسیار بزرگ نزدیک بیمارستان است و میتوان در ان هر چیزی که نیاز دارید از انواع تاج گل تا انواع سبد گل و باکس گل و انواع رز جاودان ها و سایر گل و گیاهان طبیعی را از این گلفروشی تهیه کنید. این گلفروشی از ساعت 9 صبح الی 10 شب همه روزه باز میباشد.

گل فروشی سیلن گل

گلفروشی سلین از دیگر گلفروشی های نزدیک و محبوب در نزدیکی بیمارستان رسول اکرم هست و میتوان از آن انواع گل ها و گیاهانی که مناسب عیادت کردن در بیمارستان رسول اکرم است را تهیه کرد. این گلفروشی در خیابان ستارخان واقع شده است. ادرس دقیق این گلفروشی را میتوانید از روی گوگل مپ پیدا کنید.